så mysigt med uteritt i skogen ^^

Godkväll!
Idag red jag o Tess en tur i skogen med pållarna.
så sjukt mysigt, dom blir ju less på o bara jobba hela tiden.
så därför får dom ju rida ut vanligt nå gånger i veckan nu, för o sträcka ut sig ! ^^
Har sjukt ont i min fot just nu.
Klant som jag ska ju såklart trampa snett i hagen när man ska hämta pållen.
har typ fått en spricka eller nåt..
lyckat.
skitsamma!
jag är ju liten MEN ! tuff ^^

Här får ni en bild från när jag var o bada i storsjön med tjejerna.
de kommer ju självklart fler bilder annan dag.
men just nu, sitter jag vid min systers data.
är nämligen inte hemma just nu, så har inte tillgång till mina egna bilder.
så jag laddade fort upp några bilder från mobilkameran nu.
Tänkte visa denna bild och dagens outfit.
Ni ser ju..
har inte blivit nå brun alls ..
skitväder.
Här kommer dagens outfit!
jeans - gina tricot
linne - bik bok
tröja - h&m
Ha en fortsatt trevlig helg.
puss

Kommentarer
Postat av: nicole

sv: å låter mysigt :) har du egen häst?

jag har shoppat lite och tagit det lungt



/Shoppaholly

2010-07-20 @ 01:56:39
URL: http://nicolesjostrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0