Kallt-.-

Kom nästan nyss hem, har varit i gb med först bara hanna o julia, sen kom ronja, emma och sara.
och massor av andra roliga personer ;)
slutade med att jag ronja sara emma och Joey gick till sam, men han släppte inte in oss, då gick vi till max men han var inte hemma..
Så då gick emma, sara och ronja, och då var det bara jag och joey kvar.. och fyfan vad jag frös.
Fick stå och vänta typ en kvart efter han hade åkt, har fortfarande ingen känsel i fingrarna  ...! ♥


Har nyss druckit te, och ska snart sätta mig framför teven.

Vi hörs imorgon, förmodligen blir det gb imorn kväll också ! :D ♥


puss

Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Jobbigt att frysa så mycket :S

2010-12-29 @ 12:56:12
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0