Godmorgon :)

Godmorgon ! :)
sitter i soffan hos denise, vi har nyss vaknat och sitter o kollar på high school musical 3 :)
Idag ska jag dansa kvällsshow också. det blir sjukt najs jue :)
Jag är inte alls nervös, förra året var jag det jätte mycket, precis innan man skulle gå in på scen.
Men sedan släppte de, när man gick ut på scenen.
Nu är jag inte alls nervös. Jag är säker på vad jag ska göra ,  och bara kör på, gör det bästa jag kan och om jag gör fel då fortsätter jag bara och glömmer det.
Har dansat i snart 2 år faktiskt !
puss på er.

Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Hej på dig! :)

Länge sedan nu! Har din bloggpaus slutat??

2010-12-19 @ 12:35:51
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0