Dag 26 - mina rädslor

Jag är rädd för det mesta. Har tusentals fobier.

Jag är rädd för mörker, därför går jag gärna inte ute själv då det är mörkt. Jag hatar ljud, det är nog det som skrämmer mig mest om jag är ute. Spindlar, larver, kackerlackor osv är inte att leka med. Jag får panik av att se en larv eller en spindel. skriker, och får mardrömmar.

Jag blir rädd för trånga utrymmen. Iallafall när man är fast. När folk står och tar all luft eller när man känner att man inte kommer ut. Jag drömde en gång att jag var i en smal grotta och folk stod framför och bakom mig, jag kom inte ut och då fick jag världens panik, när jag tänker på det nu får jag svårt att andas. Jag är rädd för spöken, skräckfilmer osånt. När folk håller för mina armar/ben så känns det som om jag inte kan andas.
Jag är väldigt rädd för att bli ensam, eller för att bli lämnad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0