Dag 11 - Ditt/dina syskon

Godmorgon ! :)

Jag har en storebror, och en lillebror.
Har även 3 bonussyskon också, men tänkte bara berätta lite om jakob och joakim idag, min storebror och lillebror.

Jacob edlund

Jacob är 17 år, han är sjukt lång, och muskulös.
Han är sjukt snygg!
Han fyller år två dagar innan mig, han fyller år den 3 juli.
puss på storebror ♥




Joakim Edlund

Joakim är sjukt blond, han är den enda i familjen som är blond. Han ser ut som emil i lönneberga.
Han är sjukt söt.
Han fyller år den 21 april, han är inte så lång. ( jag ska egentligen inte säga nåt men... )
Men han e ju faktiskt bara 11 år så :P
Puss på Lillebror ♥



_________________________________________________________________________________________

Ska snart börja fixa mig, och sedan dra in till stan med älsklings mikaela.
vi höres !
puss ♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0