Dag 07 - Din bästavän

Min allra bästavän heter Julia Olivia sjödin !
Hon är en otroligt underbar vän, hon ställer upp i alla lägen och jag har alltid sjukt kul när jag e med min lilla skrutta. Älskar dig Julia
Jag har också en sjukt underbar barndomsvän som faktiskt också är en av mina bästavänner..
En tjej som jag kännt sjukt länge, en tjej som jag delar sjukt många minnen med. En tjej som jag tycker om .
Denise alice myhre, jag älskar dig också ! ♥
_______________________________________________________________________________________________
sorry för att det har varit dålig uppdatering nu dom senaste dagarna, men skolan har tagit upp ganska mycket av min tid, och har helt enkelt glömt bort bloggen..
men nu e jag i alla fall tillbaka :)
ska snart sätta mig och göra klart några läxor och sedan ska jag visa dagens och gårdagens outfit.
så vi ses snart igen !
puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0