Orientering !

Hej hopp i galopp !♥

Har precis klivit upp från ett varmt och härligt bad ! ♥
Idag har 6-9 på min skola vart vid spikbodarna och orienterat och haft NO. Kallt , regnigt och blött.. brrrrr!

Jag och Ylva tog en bana som var för 10-12 åringar , och eftersom vi är 12 så klarar vi nog den banan.. TÄNKTE VI. Men det där med orientering är ABSOLUT inte min och Ylvas stil , vi han stämpla på 1, 2 och 3 an , sen kom vi bort. Vi gick vilse .. Som tur var hade jag med mig min mobil och vi fick en LITEN vägbeskrivning , men efter ett tag var vi borta igen , det var lerigt och blött i skogen och vi FRÖS!

Helt plötsligt var vi vid min gamla gata där jag är uppvuxen.. nämligen Falkvägen i odensala, efter att vi vart där gick vi vidare , och visste helt enkelt inte vart vi var och vart vi skulle .. Men efter ett tag ringde en lärare och hon kom och hämtade oss..♥
 Alla väntade på oss , alla hade redan ätit lunch , men inte vi ! Vi fick byta om till varma och sköna kläder innan vi fick äta och sedan körde igång med NO! ♥


Tjohho vilken dag.

Kram.♥

Kommentarer
Postat av: Famme♥

Ja nog har Du haft en tjorvig dag På morgonen hittade du inte dina regnbyxor sen skulle farmor skjutsa dej till Spikbodarna men åkte mot ÖSK-stugan. Men efter lite hjälp kom vi till Spikbodarna sen gick du vilse där. Det är inte lätt men va tur att du är hemma nu/Kram Famme

2009-09-18 @ 15:33:46
Postat av: elinmadeleine

haha oj då :)

vi hade orientering idag.. jag hatar de >.<

2009-09-18 @ 17:19:37
URL: http://eelinmadeleine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0