Morning !

Hello ! ♥

Usch vad det är jobbigt att vakna så tidigt.. men sånt är livet ♥ Jag har alltid vart morgonpigg , men det konstiga är det att på helgerna är jag jätte morgonpigg ! Och på vardagarna vill jag bara sova .. Jag tycker att det ska vara tvärtom men det går inte och sluta vara så morgonpigg. ♥

Saknar helgen hos Hanna ♥


Idag har jag inget speciellt för mig , kanske är hemma och myser med familjen , eller går till söthunden min och gosar med henne ! ♥ Finns faktiskt också ett till förslag , och det är att vara med någon kompis eller Kusin ;) ♥

Imorgon börjar skola igen , både skönt och inte skönt.. För det första vill jag inte ha någonting med läxor att göra för det är så sjukt jobbigt , men vad ska man göra åt de liksom ? Nej det går inte att göra nåt ! Så jag får väl härdas ut nu så länge vi bara har 2-3 läxor i veckan ♥

Vad ska ni göra idag ? ♥

Kram


Kommentarer
Postat av: Josse ღ

Vart rider du? :D

2009-09-20 @ 08:33:44
URL: http://lifeshappiness.blogg.se/
Postat av: elin kristiansson

spela fotbollsmatch :)

2009-09-20 @ 09:22:59
URL: http://eelinmadeleine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0