Mörkt om kvällarna ..

Hej alla Läsare ! ♥
Har som sagt kommit tillbaka från " Busmötet " nu . Orkar verkligen inte förklara allt vi pratade om , men ja.. Vi pratade väl mest om vad vi skulle hitta på nu tiden fram över !♥
Vi fick gofika också ♥
Gud vad snabbt tiden har gått alltså , redan nu har det börjat blivit mörkt och kallt om kvällarna ... * brrrr * , snart kommer väl snön också.
Nu kommer snart min farmor och hämtar mig från Rebecca ♥
När jag kommer hem till pappa ska jag göra läxa , så jag hinner tyvärr inte blogga någonting då !
Men jag önskar er en hjärtligt trevlig natt ♥
Får ju inte glömma och säga det att innan busmötet så stod jag och gosa med världens underbaraste ponny ♥
Kram ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0