mitt lilla inlägg/julia,Josefines kusin.

Hejsan,Idag har Jossan och Ingela hälsat på,Lily blev jätteglad och visade upp en liten dans för dom.Sedan slog hon mig med ett hopprep.Så jag fick ett rött märke på magen.Aj!
Efter en kvart eller så gick vi till lillänge.Först gick vi in på rusta en snabbis.(Vi hittade en jättesöt necessär från revlon.Men vi köpte den inte.)Sedan gick vi in på skopunkten men där hittade vi inte heller något .Jossan ville köpa "reebook" skor men  det fanns inte.På onoff fanns massagestolar som vi testade även om dom var sköna så var dom alldeles för dyra.På coop fanns däremot massa god mat.Ingela köpte juice,mjölk,kladdkaka och köttbuljong.Så vi gick ut ur affären nöjda.På hemvägen trodde vi att jossan och ingelas cyklar skulle ramla av bilenscykelhållare men turen var på vår sida.Så cyklarna höll sina platser tills färden var slut.Jag och jossan har fotat och pratat med papegojor på djurmagazinet.Jo,tips för er som gillar lösnaglar! 69,50 för lösnaglar på rusta. Mer info kommer sedan .
här kommer en bild på min underbara hund cindy./julia

puss och kram /julia:)♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0