Bill

Äntligen !

Dom fick tag på Bill igår morse när han ville ha mat , dom åkte raka vägen till djursjukhuset och fan i mig om han inte blir bra ! Han ska på återbesök idag.

Gud vad skönt det är med sovmorgon !

Fan vad arg jag blir på busschaufförerna , Min lillebror gick till bussen för en stund sen , och när han såg den så klev han ju fram och vinkade och allt men den stannade inte, Om jag ska vara ännu mer tydlig så stannade ingen buss när han stod där och vinka.. Men till slut så kom 2an , så då åkte han med den ner på stan och sen tar han 6an upp mot solliden ! Fan , nu kommer han ju komma för sent ! Dumma buss.

Måste bara säga det också att min mobil har pajjat , eller i alla fall skärmen..

Det hände igår tror jag !
Måste ha stängt bildörren på eller någonting..
I alla fall så är det svart och som ett hål inne i skärmen ,
Har inte ens haft den ett år ju :(

Igår var jag i stallet och myste lite , åt lunch och lite sånt !


Puss på ER !

Kommentarer
Postat av: mommi

hej gumman vad fin du är på alla bilder

2009-10-05 @ 19:27:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0