Tråkigt värre.

Idag ska jag och Julia gå ut med Ejka har vi bestämt . Även fasst jag alltid går ut med na !
Men Julia har aldrig träffat henne och eftersom jag är så snäll så ska hon få det ..

Iallafall så har jag supertråkigt , jag chansar inte med att ringa Julia nu , för man vet ju aldrig . Hon kanske sover ;)

Jag tror vädret är ganska .. okej idag faktiskt , kanske lite kallt .. Men spela roll ! :D Ejka måste ju få komma ut för det .

Nästa helg

Nästa helg ska det vara tävling ju , och vi ska vara hundvakt också :D Kommer bli sjukt kul ! Melvin , alltså hunden vi är hundvakt till . Ska också få följa med på tävlingen . Tjiiihoo :D


Nu ska jag lyssna på musik ,

TJAO.



Det fick bli en bild på min vovve ! (LL)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0