Stallet,

Ridningen !

Red ju somsagt Amandaälskling idag , det gick as bra , hon var såklart super duktig !!!!!! <33333
Vi red vid furan och hade kul , tack för ridturen tjejor och såklart Eabele och Skrei .. isåfall säger vi Tack för ridturen alla flickor och pojkar :D Amanda och Indy va sist i ledet , och dom skötte sig utmärkt .

Pusss på ridningen.

Ja .

Efter ridningen stack jag hem och hämtade Melvin , sen cyklade jag upp med Melvin till stallet , han vart ganska rädd för hästarna , men men . Han skällde inte eller nånting ! <3 Duktig vovvvveeeeeee :D:D


Hemma,

Nu är jag hemma , jag har nyss duschat och packat ryktsakerna till Prinsen ! <3 Ska packa mer nu !


pussssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0