Sommarlovet börjar dåligt.

Sommarlovet började dåligt kan jag säga ..

REGN REGN REGN REGN BLÖTT BLÖTT BLÖTT BLÖTT.

suck.

Idag ska jag och Pappa åka till farmor , därefter sticker vi tre till Gammelfarmor , äta banan kanske ;)

Ikväll åker jag till mamma min också , + att jag har varit hos mamma i förrgår och idag .

För i förrgår skulle pappa bort , så då sov jag hos mamma , och igår så stannade jag tills sent på kvällen och åt middag. Sen åkte jag till pappa ,

När jag kom hit såg jag att mitt rum  var städad och pappa packat massa väskor med bara kläder ;S

Eftersom vi ska bo hos mamma nu i 2 veckor i stället för en , så behövs det ju kläder.

Men igentligen inte nu när jag tänker till.. Jag fyller ju förfan 2 kanske 3 garderober med dom kläderna jag redan har hos mamma .

Haha !

Iallafall ,

Eftersom dom grejorna redan är packade så behöver det inte packas något mer !

Jag och Pappa kolla på film i går kväll , någon som hette Babel typ , somna strax efter slutet och när jag vakna inatt låg jag i brors säng , haha ! Men märkte ju att han var borta , I TURKIET! Lyckost , men han smsade mig och igår när dom kommit fram så oskade det där och regnade. Aja , det är väl iallafall varmt.

Lite nyttig infomation , dock inte för lång ;P

Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0