ridlägret dag 3

Dag 3 på ridlägret ,


Vi red ut som vanligt på morgonen , kuligt , Jubbe är dutti ponni <3
Efter ridningen , fixa vi hästarna , fixa i stallet sen vart det lunch ,
Efter lunchen fixa vi hinder till hoppningen , Jag Elise Och Emma hoppade på plan först , gick jätte bra , sen bytte vi så vi hoppade på ängen , han var matsugen och ville äta hela tiden ;) tjooockiis ^^

Han hoppade jätte bra och jag tror faktiskt att det kommer gå bra på tävlingen på fredag faktiskt :)<3

Efter ridningen stretchade jag och Elise hästarna , idag var Jubbe jätte duktig och stog helt stilla :D <3

sen fikade vi , efter fikat hadde vi vattenkrig , HAHAHAHA ! kuligt ^^

Nu är jag hemma och har precit duschat och ätit korv pch mos , gottis.

Kram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0