Here i come alabama !

Lolz ,
Rubriken har inget med texten att göra.'

Snart när pappa har duschat sticker vi till farmor och sedan till gammelfarmor :)

Vet inte om jag åker direkt hit till pappa sen eller om jag åker till mor min :)

Vi får se !

Jag älskar dig ! <3

Japp , förmodligen tror alla att det är en person eller Amanda eller nåt , Men sorry .

Jag har tråkigt och behöver skriva av mig lite , innan jag åker . Så detta med Att jag älskar dig , var bara ngt jag skrev .

Nu vart det säkert tjorvigt för er , men om vi säegr såhär då : Rubriken , Jag älskar dig , har inget med denna text att göra.

Kallt som tusan i mitt rum , fryser som en tok .

Har fått i mig 2 Smörgåsrån , och ingenting annat !

Är lite hungrig , men bara lite ;)

Snart börjar väl ridlägret också ,  Jippie :)

Sommar sol och häftig Pool ,

Ehh , sommar sol ? Ingen fuckong sol på hela himlen !?

SOMMARN KOM NU !

Japp , det är nog inte bara jag som vill ha sol , det vill nog alla.

Gud nu börjar jag må illa igen .. :(

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0