Andra dagen på ridlägret ^^

Andra dage på ridlägret.

vi red ut vid 10 trorja , vi red vi ope travbana. Jubbe drog iväg men jag fick stopp (YY men han bocka och fjantade sig på exakt samma ställe som han gorde med Jojjo på distansen. Men sedan red vi lite där runt travbanan i stället förpå travbanan och det uppskattade Jubbe trors allt :)

På hem vägen Högg indy Jubbe på mulen och då fick Jubbe damp och sparka indy 2 gånger på rumpan så Clara ( ryttarinnan) ;) ramlade av , hon fick lite ont och skakade lite men det gick över :) trorja. :P

När vi var hemma fixade vi till ponni heeestarna :) ocskå stack vi in och åt köttfärssås och Spaghetti , Efter lunch red vi på plan , red på åttvolten , Jubbe var lite trött o så , men han vart lite mer " på "  efter ett tags arbete :) duktig pruttponni (AA

Efter ridningen masssssseerrrrade och stretchade ( hur det nu stavas ) vi hästarna , ja .. Jubbe var nog lite uttråkade och ville inte lyda , inte stå still och inte sluta hugga mot en ;) busponny.

Så Malin , fick komma in och då skärpte han sig en stund , medans hon var där , men sen så började det om på nytt , så då fick båda nog och jag släppte ut han till hagen.

När vi fixat allt som skulle fixas stack vi in till stugan och fikade , efter fikat flummade Elina , Emma v jag Emma F och Sanna , en stack Elina , och då tog vi andra 4 och busade lite , tokiga vi är alltså , bland annat hadde vi vattenkrig ..

Sen vid strax efter fem stack jag hem och nu sitter jag här och ska snart duscha :)

Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0