Packningen bortglömd.

Åhh , JAG HAR  JU SÅ HIMLA MYCKET PACKNING. Som jag har glömt bort och packat upp .

Så att nu tänker jag ta itu med packningen :)


Om ni vill mig någonting så smsa , iallafall ni som har mitt nummer,

Jag kommer inte vara inne på ett tag nu , iallafall inte något mer idag Tror ja ,

Ska ju till Mormor :)  Vi får helt enkelt se , och juste ja , är ju så mycket med lägenheten nu , för ni som inte vet , Jag ska flytta ,

Så vi renoverar den , packar alla grejor som ska dit , och ja .. Gör saker som måste göras helt enkelt.

Men iallafall s¨å har jag nyss varit ute och fotat , blev några sommar bilder .

En kompis håller på att försöka fixa min blogg :) så när det är klart så får vi se hur jag gör med bloggen ^^<3

Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0