Läs , så himla finurligt !



Jag vet att det är konstigt översatt , men jag översatte på google ! Jag fattade typ ingenting när jag läste det , men jag tycker bara att det var så finurlugt med ett cykel körfält !

Med ett cykel körfält på gatan att du trampa ner är en stor sak. It makes drivers aware of you and it gives you your own space to travel in. Unfortunately, that is rarely an option. Det är förarna medvetna om dig och det ger dig ditt eget utrymme att resa i. Tyvärr är det sällan ett alternativ. What to do? Vad göra? Just take a bike lane with you! Ta bara ett cykel körfält med dig!

The LightLane is a concept design that uses lasers to project an illuminated bike lane all around you wherever you go. Den LightLane är ett begrepp design som använder laser för att projektet ett belysta cykel Lane alla omkring dig vart du än går. It keeps you visible to cars and it keeps you safe. Det håller dig synlig för bilar och det håller dig säker. Until all cities put in bike lanes for cyclist safety, we might have to rely on clever devices like this to stay safe. Till alla städer sätta i cykel körfält för cyklister säkerhet, vi kanske måste lita på smarta produkter som denna att stanna säkert.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0