Underbar dag♥

Hallojs :D

Idag har jag varit med Julia hela dagen tills 6 ungefär . Då stack jag till stallet och red äkslingsponnnyn :D

Men iallafall så Badade jag och Julia med cindy , hon tyckte inte om det kan jag säga ;)
Men sötare chi tzu får man leta efter !♥'

Vi fikade också , mummsi ♥

Tack för dagen alla som jag träffat idag ! ♥

Nu ska jag väl inte sitta så mycket vid datan , jag vill umgås med farmor , och mysa ! ♥

Jag vet att jag laddat upp denna bild hur många gånger som helst. Men jag måste bara säga att jag älskar den ! ♥♥♥♥♥


Bilder sen dagen kommer så fort jag sätter mig vid min data  , det blir väl ¨någon gång nästa vecka !♥

Kommentarer
Postat av: Johanna(L)

Söt Bild!!!Puss på dig!!!(L)

2009-08-09 @ 09:50:41
URL: http://johannaahjelm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0