Travsport ! ♥

Som alla säkert redan vet så älskar jag hästar. Det är ett underbart djur och verkligen mysig i alla lägen. Jag har själv ridit i snart 8år .
Det jag skulle visa er är detta.

Travsporten om några år..
'

Haha , jag tyckte det var lite roligt ! ♥
´Bilden kommer från en hemsida som jag hittade på google.

Nu ska jag dela med mig av några dikter jag skrivit.

I miss you, I want you,
why was it that it became?
You are wonderful, I miss you so Baron <3


Where are you?
I think you should be here with me?
Why are you not here with me?
Come here, I need you.
you mean so much sky,
 would not it be great if you came to me now?
 In my life,
in my mind and in my heart?

Amanda you are my everything my bästavän my beautiful friend.
I miss you so my pony,
 I want to be with you every day!
Wants you to be mine!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0