Stressig dag..

Har haft jätte stressigt idag , så jag har tyvärr inte hunnit blogga någonting.. Men jag lovar och svär att jag ska ta igen det !

Vaknade vid halv 8 idag , hade som sagt sovmorgon ! Jag klev upp och gjorde mig lite frukost , och satt mig en stund vid datan och kolla mejlen och vilken tid bussen gick. Sen klädde jag på mig och vips knackar någon på dörren, och in stiger en elektiker in ! Han har fixat nu så att jag kan sitta vid min data på  skrivbordet ! Det kunde jag förut också . Men då var jag tvungen att dra sladden över hela rummet till ett eluttag. NU finns det ett eluttag precis vid skrivbordet ! Jippie

Tummen upp för det ♥

Nu ska jag duscha och bli fräsch , efter skogsvandringen idag med klassen !

Sen ska jag ta en koppkaffe ♥

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0