En dag kvar...

Godmorgon !

Idag är det den 23 augusti 2009 , och Jossan är glad. Om man tittar igenom fönstret så förstår man ! ♥



Bilden gjorde jag alldeles nyss , och jag ska faktiskt berätta varför.

Först ska jag berätta vilka som är på bilderna , den första bilden är på Julia och Cindy, varför jag lagt in en bild på dom är eftersom att jag och Julia ska åka till hennes hästar idag och rida! Och då följer ju alltid Cindy med ♥

Andra bilden är på mig. Och varför jag valt den bilden är för att jag ska skriva lite vad JAG gjorde igår , ´+ att på bilden är det fint värder , och det är samma just nu! ♥

Haha , den tredje bilden är ju som sagt på AMANDA ♥
Jag valde den bilden för att jag ska skriva lite om Hur det gått för mig och Julia att RIDA idag , men alltså det kommer ju som sagt ikväll !

Klockan ska ticka iväg till 1 snart tycker jag , för då ska jag gå till Julia och sedan åker vi till Hästarna ! ♥

Igår var jag såklart i stallet , var där i 13 timmar !! Rekord , förutom när jag sover över och så då ! ♥

Det är super fint väder och jag ska äta frukost ute har jag bestämt :) ♥

Puss

Kommentarer
Postat av: Tobias Martinsson - Mitt liv genom en kameralins

Var gärna med i min TÄVLING på bloggen där du kan vinna lite produkter för nagelvård! :D

2009-08-23 @ 18:22:45
URL: http://perspektiw.blogg.se/
Postat av: Anonym

hejsan!

Okej,förlåt för detta späm...Men jag vill tipsa dig om en blogg som heter http://jjuno.blogg.se

Det är inte bloggaren som skickat detta,utan en läsare..Och varför jag gör det,är för att jag älskar den bloggen.Det är en vettigaste,viktigaste & bästa bloggen jag läst.Hon skriver om självförtroende .Om en människa ska funka,så behövs självförtroende .Det är a-o i livet.

Hon skriver allt ifrån hur du blir säkrare med killar,till hur du kan stärka din kompis självförtroende .Hon kommer också ha intervjuer med några läsare,som varit mobbade eller haft anorexia..Gör som du vill,men du vet precis lika bra som jag att en sån hära blogg behövs,så det är ett vettigt beslut att besöka den.Tjejen som skriver den är värd en stjärna på blogghimmlen.



Tack för mig



( http://jjuno.blogg.se )

2009-08-23 @ 18:55:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0