Dripp dropp..

Det regnar som jag vet inte vad ute ! :/ ♥

Jag hade tänkt nu att ni skulle få se några fler bilder sen jag var hos Hanna , sen kan jag berätta för er hur veckan kommer se ut för mig ! ♥

En kväll gick vi och åt små Jordgubbar i Hannas trädgård :) ♥


Hanna och Jag Gosade med Marsvinen medans Johanna myste med Kattungarna :) ♥


Också red vi ju ut , och jag lyckades faktiskt få en bild på Hanna och Kimbo ♥


Men inte nog med det , dom lyckades få en bild på mig och Nikita ;) ♥


Det var lite bilder sen jag var hos Hanna :)

Idag är det inte något bra väder för att gå ut och springa iallafall ! Så vi får se vad jag hittar på ♥

Imorgon ska jag Mormor och mamma åka till åre över dagen :) Mysigt mysigt ! ♥

På torsdag är det ridning , man hoppas på finväder ! ♥

På fredag har jag ingen aning vad som händer , och inte på lördag och söndag heller !

Ha en fortsatt trevlig dag ! ♥

Kommentarer
Postat av: Josse♥

Hej Jag är så imponerad av ditt bloggande. Du är verkligen jätteduktig att skriva och fotografera. Det är verkligen intressant att läsa din blogg. Ninn ninn Famme

2009-08-18 @ 14:04:52
URL: http://jagkallaslilljosse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0